Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Verdwijnend script

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 11:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

ik heb 2 php scripts hier liggen, maar als ik die uitpak in de opgegeven map dan komen die daar niet in te staan Ik heb het ook geprobeerd met 2 andere scripts, en die pakt hij wel gewoon uit in diezelfde map

Hoe komt het dat die 2 scripts niet worden uitgepakt, ze zijn niet beschadigd in ieder geval.

Groeten Yannick

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 11:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarmee pak je ze uit?
Winrar, Winzip?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 11:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Waarmee pak je ze uit?
Winrar, Winzip?

ik heb beide al geprobeerd

owja, en nog: op mijn email heb ik het bestand gewoon staan als .php maar evengoed als ik het zo download dan verdwijnt het ook, en is niet terug te vinden op de computer terwijl ik bij andere scripts nergens last van heb

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 7 januari 2007, om 12:09]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 12:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rename ?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 12:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Rename ?

heeft ook geen nut en dan nog, als ik het via me mail download kan ik het eerst niet renamen en telkens verdwijnt het.

ik heb m'n viruscan ook al eens uitgezet, maar dat had er niets mee te maken, aangezien het met viruscan uit nogsteeds bleef verdwijnen.

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 7 januari 2007, om 12:04]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 17:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Had ik laatst ook met winrar en winzip. Als je klikt op Uitpakken (in) moet je het volgende doen: met CTRL ... Deselecteren en de bepaalde file dan weer selecteren met CTRL en dan de directory aangeven waar hij in moet komen...

Bij mij werkt dat...

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenkcleven schreef:

Had ik laatst ook met winrar en winzip. Als je klikt op Uitpakken (in) moet je het volgende doen: met CTRL ... Deselecteren en de bepaalde file dan weer selecteren met CTRL en dan de directory aangeven waar hij in moet komen...

Bij mij werkt dat...

oke, dat heeft er dus niets mee te maken he, aangezien je dan eerst waarschijnlijk maar 1 file heb geselecteerd staan waardoor alleen die wordt uitgepakt en niet alles wat in de rar of zip. en dan pakt die idd alleen uit wat geselecteerd staat.

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, dus kunnen er nog mensen reageren die wel het antwoord weten ?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 19:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

oke, dat heeft er dus niets mee te maken he, aangezien je dan eerst waarschijnlijk maar 1 file heb geselecteerd staan waardoor alleen die wordt uitgepakt en niet alles wat in de rar of zip. en dan pakt die idd alleen uit wat geselecteerd staat.

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag, dus kunnen er nog mensen reageren die wel het antwoord weten ?


Dat moest toch !
Je selecteert die 2 scripts zonder die ... en klik op uitpakken in.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Jan 2007, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenkcleven schreef:

[...]
Dat moest toch !
Je selecteert die 2 scripts zonder die ... en klik op uitpakken in.

Waarom zou ik het dan nog niet gedownload en geopend krijgen als ik het rechstreeks download van mijn mail
En ik had ik me post hierboven al gezet: mensen die het weten moeten maar reageren, dus denk eerst ook even na dat de fout niet bij winrar of winzip ligt, aangezien ik het ook niet via mijn mail rechtrstreeks kan downloaden.

Van jouw hoef ik in ieder geval geen reacties meer in deze topic, aangezien er toch alleen maar onnutigge antwoorden van je komen. En ga nu niet zeuren in deze topic over dit antwoord, aangezien je al genoeg spam't en ik een nuttig antwoord op mijn vraag wil

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login