Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Op school gepest

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 17:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Eerder andersom dat ik anderen pest

Heb vorig schooljaar nog gevochten --> 1 week geschorst

jij bent echt stoer ook

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Eerder andersom dat ik anderen pest

Heb vorig schooljaar nog gevochten --> 1 week geschorst


You P.I.M.P.!

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 18:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zinloos topic, iedereen zegt toch ''nee'' om hier niet gepest te worden, dat snap je toch wel?

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 18:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Zinloos topic, iedereen zegt toch ''nee'' om hier niet gepest te worden, dat snap je toch wel?

Probeer je daarmee duidelijk te maken dat jij ook stiekem nee gezegd hebt?

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 18:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

[...]
Probeer je daarmee duidelijk te maken dat jij ook stiekem nee gezegd hebt?

Nouja, matt kan rustig ja zeggen want hij word hier al gepest

[Laatst bewerkt door Riciboy op donderdag 30 oktober 2008, om 18:36]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 19:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ruttie schreef:

In het kader van pesten...

[Afbeelding]


Volgende Joey bash bericht kreeg ban weet je nog

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ frenk.. met elke post bash jij hem met je avatar dus /care ?

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joey, kom der maar in.

Modbreak

niet doen..

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

Joey, kom der maar in.

Hoezo joey is nog nooit gepest

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Dit is geen bash ofzo ( niet dat ik dalijk na +- 15 posts al een ban heb

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee Rbn jij ook niet.
Volgende krijgt zonder waarschuwing een ban

en fix je ondertitel of krijg 40%.

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wil hem wel fixen. Maare... het is toch gewoon een ondertitel? geen grove of obscene taal gebruik in.

als je dit Gebruik geen irritante onderschriften of avatars. (+10%) bedoelt
wil ik hem wel weg halen hoor

btw wil je niet beledigen of kwetsen of irriteren ( zodat je me bant of %jes geeft) maar je kan het limiet van cijfer/karakters van ondertitel ook minder maken toch? maar speciaal voor jou verander ik het ff alleen omdat jij het bent

[Laatst bewerkt door Rbn op donderdag 30 oktober 2008, om 20:37]
Paul
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben nooit gepest. Wel was er zo'n derdeklasser toen ik in het tweede zat die erg lullig deed. Niet om stoer te doen, maar op een gegeven moment had ik zo'n enorme filmscène in mijn hoofd waarin ik die jongen mooi op zijn kaak sloeg(zonder heel hard te slaan, dat zie je vaak in films ironisch genoeg). Helaas mikte ik per ongeluk naar boven, rechtsboven op zijn hoofd, en dat is een hard gedeelte. Toen had ik een verschrikkelijke pijn in mijn vingers. Die jongen echter begon een beetje vaag te doen, en probeerde toen mijn hoofd tegen een muur aan te gooien, ik zelf was een beetje machteloos aangezien ik veel pijn aan mijn knokkels had, dus ik kon mijn rechterhand niet goed gebruiken om hem weg te duwen. Toch lukte het hem niet.

Het is niet zo dat ik daar trots op ben, ik heb er juist ontzettend veel spijt van gehad, aangezien mijn knal ten eerste slecht gericht was waardoor ik veel pijn had aan mijn knokkels(gelukkig gekneusd en niet gebroken oid) en aangezien ik er spijt van had dat ik 'm pijn had gedaan. Maar goed, dat is alweer een half jaar geleden, en ik denk dat ik het niet meer zal doen. Ik wil er hoe dan ook niet aan denken.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 30 oktober 2008, om 20:56]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Paul, dat doet me denken aan een vriend van mij die z'n knokkel ofzo had gebroken toen die iemand sloeg Te lachwekkend ..

Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 21:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

@ Paul, dat doet me denken aan een vriend van mij die z'n knokkel ofzo had gebroken toen die iemand sloeg Te lachwekkend ..

Ja echt he. aangezien ik die vriend (ook) bken.
Integenstelling tot paul heb ik geen spijt, nee vind het ook niet stoer voor als je dalijk van die paupers krijgt die gaan zeggen stoer man. maare het was dus zo ik was op verjaardag van me neefje en me neefje werd 12 er was zo ventje waar me neefje ruzie mee had nja dat ventje was ook 12 dus ik ging me er niet mee bemoeie. hun ruzie laten maken beetje gelachen enzo komt dat ventje waar me neefje ruzie mee had later met een mes op me neefje afgelopen ik zeg tegen die gast met dat mes beter doe je niet zo cool met je padvinders mesje ( het was zo zweeds zak mes) nja komt dat ventje dus op mij afgelopen en maakt een steek beweging en met me rechterhand ( me goeie hand) kon ik er niet bij dus sloeg hem met links tja knokkelgebroken.

voor de mensen die geen zin hadden om te lezen.
Ik heb me knokkel gebroken toen ik een ventje sloeg die me bedreigte met een mes

[Laatst bewerkt door Rbn op donderdag 30 oktober 2008, om 21:07]
Tadnecty
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik kan me eigenlijk altijd goed inhouden Zijn natuurlijk een paar dingen die iemand absoluut niet kan zeggen tegen mij, maar dat krijgt die dan wel te horen. Ga iemand te ver, dan sla ik er op, maar dan moet die iemand het wel heel erg bont hebben gemaakt.
Maar als ik flip ist niet best

Zat vroeger ook bij iemand in de klas en dat werd elke week wel een paar keer vechten Gingen we de andere week weer bij elkaar spelen maar dat was op de basisschool....

@ paul, als je goed wil slaan, moet je wel een goede vuist maken. Vingers naar binnen , duim vlakbij je nagels (ongeveer) en de boel niet aanspannen. Als je aanspant, trek je je knokkels uit elkaar en krijg je blessures. Je moet zeg maar nog makkelijk het vel tussen je knokkels bij elkaar kunnen knijpen. Geloof me, heel veel mensen doen het fout

EDIT

fistf*ck

[Laatst bewerkt door Tadnecty op donderdag 30 oktober 2008, om 21:09]
Rbn
Zo goed?
Geplaatst op: 30 Oct 2008, 21:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik kan me eigenlijk altijd goed inhouden Zijn natuurlijk een paar dingen die iemand absoluut niet kan zeggen tegen mij, maar dat krijgt die dan wel te horen. Ga iemand te ver, dan sla ik er op, maar dan moet die iemand het wel heel erg bont hebben gemaakt.
Maar als ik flip ist niet best

Zat vroeger ook bij iemand in de klas en dat werd elke week wel een paar keer vechten Gingen we de andere week weer bij elkaar spelen maar dat was op de basisschool....

@ paul, als je goed wil slaan, moet je wel een goede vuist maken. Vingers naar binnen , duim vlakbij je nagels (ongeveer) en de boel niet aanspannen. Als je aanspant, trek je je knokkels uit elkaar en krijg je blessures. Je moet zeg maar nog makkelijk het vel tussen je knokkels bij elkaar kunnen knijpen. Geloof me, heel veel mensen doen het fout

dat was wss ook mij fout. dat ik me vuist aan had gespannen? of niet? ik weet niet ben geen dokter maare het was meer een reflexe van mij ik sloeg niet gericht en dacht er ook niet overna dacht meer van jij bedreigt me met een mes dan krijg je nu een klap

@Tad je link is dood? nu doetie het wel

[Laatst bewerkt door Rbn op donderdag 30 oktober 2008, om 21:16]
Melvin
Geplaatst op: 31 Oct 2008, 15:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rbn schreef:

[...]
Ja echt he. aangezien ik die vriend (ook) bken.
Integenstelling tot paul heb ik geen spijt, nee vind het ook niet stoer voor als je dalijk van die paupers krijgt die gaan zeggen stoer man. maare het was dus zo ik was op verjaardag van me neefje en me neefje werd 12 er was zo ventje waar me neefje ruzie mee had nja dat ventje was ook 12 dus ik ging me er niet mee bemoeie. hun ruzie laten maken beetje gelachen enzo komt dat ventje waar me neefje ruzie mee had later met een mes op me neefje afgelopen ik zeg tegen die gast met dat mes beter doe je niet zo cool met je padvinders mesje ( het was zo zweeds zak mes) nja komt dat ventje dus op mij afgelopen en maakt een steek beweging en met me rechterhand ( me goeie hand) kon ik er niet bij dus sloeg hem met links tja knokkelgebroken.

voor de mensen die geen zin hadden om te lezen.
Ik heb me knokkel gebroken toen ik een ventje sloeg die me bedreigte met een mes


Sorry gast maar dit topic gaat over pesten en niet over ruzie

[Laatst bewerkt door Melvin op vrijdag 31 oktober 2008, om 15:56]
Paul
Geplaatst op: 31 Oct 2008, 16:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rbn schreef:

[...]
Ja echt he. aangezien ik die vriend (ook) bken.
Integenstelling tot paul heb ik geen spijt, nee vind het ook niet stoer voor als je dalijk van die paupers krijgt die gaan zeggen stoer man. maare het was dus zo ik was op verjaardag van me neefje en me neefje werd 12 er was zo ventje waar me neefje ruzie mee had nja dat ventje was ook 12 dus ik ging me er niet mee bemoeie. hun ruzie laten maken beetje gelachen enzo komt dat ventje waar me neefje ruzie mee had later met een mes op me neefje afgelopen ik zeg tegen die gast met dat mes beter doe je niet zo cool met je padvinders mesje ( het was zo zweeds zak mes) nja komt dat ventje dus op mij afgelopen en maakt een steek beweging en met me rechterhand ( me goeie hand) kon ik er niet bij dus sloeg hem met links tja knokkelgebroken.

voor de mensen die geen zin hadden om te lezen.
Ik heb me knokkel gebroken toen ik een ventje sloeg die me bedreigte met een mes


Die gast is ook helemaal gestoord. Een zwaai beweging maken met een vlindermesje/zweeds zakmes?! Dan moet je hem een grote schop geven ter hoogte van zijn kruis(of op zijn knie), en wegrennen. Dat hij meteen met een mes gaat zwaaien en een zwaaibeweging maakt met een mes lijkt me niet goed..
Je hebt dat toch wel tegen de politie verteld?

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 31 oktober 2008, om 20:34]
Tadnecty
Geplaatst op: 31 Oct 2008, 16:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja, link doet soms wat vaag (gewoon f5'en). Maar zoek eens op die site (en google, youtube) naar pressure points. Sommige zijn gevaarlijk (dodelijk), maar veel pressure points zijn heel goed te gebruiken tijdens een stoeigevecht of zelfs bij een echt gevecht. Vooral in combinatie met armklemmen.

Maar nu ontopic: Ik wordt niet gepest.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login